Fuld Film Online Jeg elsker en anden 1946

Jeg elsker en anden



Jeg elsker en anden

Storyline Jeg elsker en anden

En mørk og regnfuld aften efter biograftid kører en lille topersoners bil gennem Københavns gamle gader. Det er den unge læge Preben Hansen, der kører sit hjertes udkårne hjem. Hun er barneplejerske og ansat på et "daghjem" i den indre by. Hun er en sød og livlig pige, der af sine kammerater kaldes "Peter". I porten støder "Peter" på en fuld mand, der siden skal få betydning i hendes liv. Da daghjemmet står for lukning, træder den fulde mand måske til med en °konomisk håndsrækning.


Movie details Jeg elsker en anden


Release : 1946-09-13

Genre : Drama, Romantik

Runtime : 87 Minutes

Company : ASA Film Production




Jeg elsker en anden


Gratis Streaming Jeg elsker en anden Online, Se Film Jeg elsker en anden, Se Streaming Jeg elsker en anden Fuld Film Online, Film Jeg elsker en anden Fuld Streaming, Online Film Jeg elsker en anden Fuld Streaming, Download Jeg elsker en anden Film, Gratis Download title Online, Undertekstfilm Jeg elsker en anden




Jeg elsker en andenlystspil, familie, drama

tag:
Drama, Romantik

Komentar